Regn

Regn, regn och ännu mera regn! Vart är solen? Detta vart ju ingen solig sommar, är så tråkigt när det regnar hela tiden, finns inte så mycket man kan göra då. Får hoppas på lite sol någon dag snart så att man kan hitta på något, men det är nog för mycket begärt.

Nu har jag i alla fall vart och hämtat mina jobbnycklar, så nu slipper jag tänka på det under helgen. Smet in på affären en sväng när jag ändå var ute, köpte mig lite mat och fredagsmys till ikväll! Nu tänker jag gosa ner mig under ett täcke i soffan och där ska jag ligga resten av dagen!


Kommentarer
Postat av: Ivana

Jag intalar mig själv att solen kommer nu i augusti, annars har det inte varit någon sommar i år.

2009-07-31 @ 20:49:29
URL: http://haveyoursayfirst.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0