Söndag

Då var det söndag igen då. Just nu sitter jag i min brors nya lägenhet och slösurfar medans han vilar sig på sängen (en sånn trött lite pojk det där).

Jag kom hit någon gång run 13-14 men ändå har vi inte kommit så långt med upp packningen som vi borde ha gjort. Men det kan ju bero på att syster kom hit med lilla Denver, vart ju mycket roligare att busa med plutten än att packa upp, det är som det är. Men så fort bror vaknat upp ur sin dvala så ska vi sätta igång med mat för att sen återgå till upp packandet (får väl se hur det går med det). Han måste ju få någon ordning här snart, så att han kan bygga klart baren tills på lördag då det är inflyttnings fest. Längtar tills nästa lördag det kommer bli skoj! (hoppas jag i alla fall) Taggar inför festen redan nu, vill ju även se baren klar, kommer nog bli skit bra det där. Sylt och raj-raj har jag döpt baren till, men får väl se vad bror bestämmer sig för att den ska heta (något bra hoppas jag på att det blir)

Får väl se hur länge jag blir kvar här ikväll, ska ju upp och jobba imorgon, så det får inte bli allt för sent.
Ska försöka hinna med att lägga upp lite bilder från dagen innan jag går och lägger mig ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0