Stort gult klot efterlyses!

Den vackra Svenska sommaren har visat sig från sin bästa sida den senaste veckan, eller nja inte riktigt kanske. Men jag undrar vart sommar värmen och solen har gått och gömt sig? Tycker att det är dax för den att leta sig tillbaka till Sverige och Örebro igen. Måste i alla fall få sol på min semester, annars kan jag ju inte springa runt i solen. Då blir det väl att springa runt i regnet istället, men man blir ju så blöt då! Nej nu beordrar jag solen att komma tillbaka! Den har en vecka på sig, annars.....

Dagen idag:
Efter att ha legat hemma och slöat hela dagen, satte jag igång med att fixa lité här hemma. Men avbröt efter ett tag för att hinna träffa pojkvännen innan han skulle iväg till jobbet. Det blev att vi åkte iväg och fikade en sväng men ett par kompisar (mycket trevligt), och kan ni tänka er, de pratade inte ett dugg om bilar! Tänk att min pojkvän faktiskt känner folk som har annat att prata om än bilar! (Helt fantastiskt!).

Nu efter att jag diskat och ätit, så blir det att fortsätta fixa lite innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0