Torsdag

Har legat och latat mig hela dagen tills dess att Lelly ringde och jag bestämde mig för att hänga med henne till stallet.
Är en rätt bra bit bort så har fått massa motion idag med, (super bra).  Det blev en kort skritt tur i skogen, härligt, va ett tag sen jag red men det gick bra ändå, även fast att hästen snubbla på allt och höll på att halka omkull i leran.

(Hon är så söt lilla Bonita!)

Så vi hann med en del prat och så blev det endel sång på vägen hem (folk måste tor att vi är dumma i huvet). Men det var riktigt trevligt, behövde komma iväg hemmifrån en stund. Tack Lelly!

Nej nu är det dax för mig att slänga mig ner på soffa igen och vila mig, är jobbigt att röra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0