Torsdag

Då var det torsdag igen och snart helg, de ska bli skönt, fast lördagen kommer inte bli så lugn eftersom jag först ska hjälpa bror att flytta och efter det ska jag även hjälpa honom att packa upp. Men på söndag ska jag se till att bara ta det lungt och sova!

Idag så har jag fullt upp, först ska jag ta mig upp på stan för att träffa min syster och förhoppningsvis får vi tag på Bellis så vi kan umgås lite med henne också. Sen när min syster drar sig iväg till jobbet så ska jag ta mig bort till mamma för att umgås och äta lite. Har inte träffat mamma på ett tag så det ska bli trevligt. Efter det så ska jag ta mig iväg till min bror och hjälpa honom med att packa det sista innan flytten. Så idag har jag fullt upp! Men då undrar jag när jag ska få tid att sätta ihop min andra dvd-hylla? hm... kanske får bli att fixa det imorgon istället.

Jag ska försöka se till att hoppa in och skriva lite senare om jag hinner.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0