Nattinatti

Blev inte något städande idag, får bli imorgon istället. Råkade hamna hemma hos Lelle av någon konstig anledning. Men det var trevligt, tog var sin 3,5:a och prata lite, sen blev det film! Först Austin Powers (jäkla kul) sen blev det att titta på Waterboy (rolig film det, i love Adam Sandler). Sen sprang bara tiden iväg och så var jag tvungen att ta mig hemmåt, brukar bli så ibland. Som tur är så är jag ledig imorgon (hade blivit så jobbigt annars), hade inte vart så kul om jag skulle iväg till jobbet kl 6 imorgon bitti.

Imorgon ska jag nog ta mig en softar dag och fundera ut hur jag ska göra med saker och ting (ibland så vet man bara inte vad man vill). Måste ta och få ordning på mina tankar och mitt liv, men det kan vara svårt nog, speciellt när man inte har en aning om någonting. Får väl hoppas på att man kommer fram till något bra i slutet, you never know (Jag är nog en ganska så förvirrad kvinna).

Nu är det nog dax för mig att sova tror jag, så att jag kan känna mig utvilad imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0