Fredag

Efter att jag kom hem från jobbet imorse så la jag mig för att vila en stund innan jag tog tag i att sätta ihop dvd-hyllan. Men nu är det gjort! Tycker att det blev jätte fin, och jag kan säga att det inte alls var lika svårt att sätta ihop den andra hyllan, det var faktiskt ganska så lätt, (kanske att jag är lite händig ändå).

Resultatet!

 
Efter att jag hade satt ihop hyllan så tänkte jag att jag kanske skulle ta och fixa lite mat, (vid kl 13-14). Men då var jag ju tvungen att fixa disken först, och medans jag ändå höll på kom jag på att hm.. kanske att jag skulle torka av diskbänken, spisen, bordet och regöra micro när jag ändå var igång. Så då gjorde jag det, sen tänkte jag att det nog kunde vara bra att ta reda på tvätten också, så jag vek ihop den och bar in den i klädkammaren, och när jag ändå var inne i klädkammaren så kunde jag lika gärna fixa iordning och organisera där med. När det var klart så tyckte jag att jag kunde lika gärna damsuga lägenheten, så det gjorde jag, och vips så var kl 18,30! Och jag som inte ens hade kommit igång med lunchen kände att jag var ganska så hungrig, men då behövde jag ju åka till affären för att handla mjölk.



Självklart skulle det börja regna precis när jag äntligen gav mig iväg mot affären, (min vanliga tur), och sen att det slutade regna så fort jag gick innan för dörren (typiskt). Jag åkte till affären för att jag endast skulle ha en liter mjölk och ägg, men inte blev det som jag tänkt mej. Hm... jag är ju helt hopplös på att gå och handla, kommer alltid hem med saker som jag inte skulle ha, fast som ändå kan vara bra att ha hemma, (tror jag). Man kan ju inte heller gå och handla mat utan att handla något gott att tugga på också. Så är det bara, går inte att göra något åt. 




Ikväll ska jag ta det lungt framför tv:n med en massa gott att äta! Tänkte även färga håret lite ljusare (får se om det blir bra). Resultatet kommer senare eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0