IKEA

Igår åkte jag iväg till IKEA tillsammans med pappa  och bror. Min bror hittade bland annat en säng till sin nya lägenhet (som var det viktigaste han skulle köpa) och jag hittade med en del saker som jag köpte med mig. Bland annat dvd-hyllor som kommer passa perfekt brevid tv:n.

Detta blev resultatet av våran shopping runda

Bror var nog ganska nöjd, men något fattigare.
Bror köpte även med sig tre fat öl till sin bar.
(Undra hur länge 15 l öl räcker...)

När jag kom hem igår så skulle jag sätta ihop mina nya hyllor, och eftersom de var från IKEA så ska det inte vara så svårt. Men det slutade med att det tog över en timme för mig att sätta ihop en hylla, eftersom jag tydligen inte alls var så händig som jag trodde att jag var. Även fast att ett barn kan förstå sig på beskrivningen så fattade inte jag vad jag höll på med, upptäckte flera gånger att jag satte vissa dela upponer eller bara helt fel, (hur svårt ska det vara?), nu kan jag inte längre påstå att jag är så värst händig av mig. Så idag ska jag försöka få ihop den andra hyllan också, så får väl se om det går bättre den här gången, jag är tveksam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0