Paintboll

Ja då har man just kommit hem då, och ja, jag överlevde! Blev inte allt för mörbultad fast jäklar vad ont det gör att bli träffad! Varför har ingen berättat det för mig?
Men vad har jag gjort idag då? Jo jag har lärt mig hur man använder en markör i en bollsport. (Ja det är en faktiskt en bollsport) Jag åkte ju som sagt iväg och spela paintboll med bror och några till, fast att jag var så opepp och på så otroligt dåligt humör, så belv jag genast gladare när vi väl satte igång. Nu vill jag spela mer! Någon så hänger på?
Min bror klagar på att jag bara gömmde mig, men man får ju inte vara dum. Det kallas taktik! Något feg taktik, men ändå.
Fast jag fick ju in en del träffar på några stycken så jag är nöjd, är däremot mindre nöjd över att någon lyckades med att träffa mig mitt emellan ögonen, höll på att falla baklänges, (bra tryck i de där). Sen så spöregnade det så klart! Fast det gjorde ju det hela bara roligare...  

Sen drog jag med bror hem ett tag för att äta och slöa en stund, och nu sitter jag här, ser ut som ett troll och är helt slut.

Varsågoda! en ful bild på mig med mitt riktiga hår, nämligen lockigt! (Inte bra med regn)


(Vet att jag ser trött och jävlig ut...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0