Dagen

Ja dagen idag har vart rätt så slapp, man orkar ju knappt röra sig i den här värmen. Men jag ska inte klaga, är rätt så skönt att sommaren har kommit på riktigt. Såg att det är lika varmt och varmare här i Sverige än sydligare delar av europa. Så då slipper man ju i alla fall att dra utomlands i sommar, finns ingen anledning när vi har så fint här i Sverige.

Men det blev inte riktigt som planerat, att bara ligga på soffan, jag blev tvungen att cykla iväg till bror för att hämta min handsfree som jag glömde där igår. Så det har jag också hunnit med idag.
Till kvällen blir det tv, om det finns något intressant att se, sen ska jag försöka att lägga mig inte allt för sent eftersom man ska upp och jobba imorgon.

Så här fint och städat såg brors bord ut idag när jag kom dit! Han kan väl aldrig ha haft fest eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0