Fredag

Fredag och regn, ja så är det här i Örebro i dag i alla fall. Vad jag förstod så är det inte bara här det regnar utan i större delen av sverige. Men jag tycker faktiskt att det är lite mysigt, men det beror nog också på att jag bara ska vara hemma och mysa idag.


Dagen hittils har jag inte gjort speciellt mycket, jobbat, ätigt, tagit ett bad och sovit lite. Men får se till att hitt på något skoj här hemma idag. Kanske jag skulle spela lite guitar hero? Igår köpte jag nämligien guitar hero till mitt PS2! (Woho!) Efter att jag kom hem från stan igår,, hittade jag reklamen innanför dörren och i tidningen från rösta såg jag att de sålde just guitar hero till PS2 gitarren kosta bara 199 kr och spelet kostade lika mycket. Så jag vände i dörren och cycklade i väg och köpte mig det. Så nu hoppas jag på att jag kan bli lite bärre på det, men jag är tveksam, tror att jag är lite av ett hopplöst fall. Menmen kul är det i alla fall.




Nu blir det att tittat på Tyra ett tag (TyraBanks show + Top model), sen får jag se vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0