Fredag

Hade en jobbig natt i natt igen, vaknade vid kl 4 och mådde skit, men nu känner mig mycket bättre. Nu vill jag bli frisk! Orkar inte vara sjuk längre, det är ju så jobbigt.


(Sjuklingen)



Idag tar Örebroarna studenten och eftersom jag missade marknaden igår, så var jag bara tvungen att ta mig upp på stan en snabbis för att se lite på de glada fulla studenterna. (Vill ju inte missa hela sommarstarten) Fast jag tycker lite synd om dem, det brukar alltid vara rekordvarmt med strålande solsken på studenten, men inte i år. Kallt blåsigt och mulet, men de slapp i alla fall regnet när de åkte runt på sina flak. Hoppas att alla studenter får en underbar dag! Och de får det mycket roligare än jag hade på min student! Jag menar det är ju sista dagen innan hellvetet startar. (Lycka till med jobbsökandet).



Imorgon är det nationaldagen och jag ska se till att jag mår bra tills dess. Ska i så fall till stadsparken med mamma, syster, bror och Denvec för att mysa lite och äta gott (men blir nog inte så mycket ätande för mig). Det är även  medeltidsmarknad i Wadköping i morgon, så vi tar nog en sväng förbi det med. Så nu är det bara att hålla tummarna på att jag ska få må bra, måste ju i alla fall vara frisk tills på måndag eftersom jag inte har råd att vara sjuk längre.


Hoppas alla har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0