Gaah!

Ibland så önskar man att man bodde i ett hus långt i från närmsta granne.
Jag tror att mina kära grannar har införskaffa sig någon slags synt som har spelat alla låtar som finns instalerade, om och om igen i säkert tre timmar nu. Förstår ni hur galen man blir av detta plingplongade som ibland brytsav av någon helt opassande ton och med smällar av två händer som slår på alla tangenter på en gång?
Jag som tyckte att det räckte med att de fick dunder högtalare med sjukt hög bas i julas. När de äntligen har lugnat ner sig med det så tar de och skaffar sig en synt! Nej nu flyttar jag! Nu mera ska jag i min systers garage vara sig hon vill eller inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0