Gårdagen

Ja igår så var jag som sagt uppe på stan och umgicks med Nathalie. Vi drog runt i några affärer och titta runt och pratade om allt möjligt skumt som vi hade i tankarna. Jag kan säga att vi kanske inte är de mest normala tjejerna i stan, men hey vem vill va normal, när man kan vara sig själv?



(Gårdagens- MalinO)


Inne i en affär hittade vi den här skyltdockan.

Och då undrar jag, är detta det nya modet? ska man verkligen ha shortsen på det sättet?
Häng-shortsen, jag tror inte jag förstår mig på det modet.


Örebro har blivit en konst (-ig) stad, hittade några fler konstverk igår.

Jag tycker att det är jätte kul att de har börjat med att utsmycka stan under sommrarna.
(De började med det förra året)
Är väldigt kul att titta på och det snyggar även upp lite här i stan (Me like!)
Det kan de gärna få fortsätta med varje sommar tycker jag.

En hand i vattnet?

Denna är nog en av mina favoriter, tycker den är lite rolig.

När vi inte orkade gå längre satte vi oss i central parken, framför den här trevliga gubben.
Där satt vi och jag kan säga att vi har tjänat in några pensionärs poäng!
Vi matade nämligen fåglarna, och ja det var väldigt roligt.
Speciellt när det kom en arg skrattmås och kura ihop hela kroppen
medans han jagade alla andra fåglar och skrek på dem.
Det såg i alla fall väldigt kul ut.
(Det märks att man börjar bli gammal...)


Sen var det dax att dra sig hemmåt igen efter en trevlig stund på stan.


Ja det var min Torsdag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0