Lördag

Då vart det lördag igen, och strax är det dax för mig att ta mig iväg till bror. Till en början så ska jag, bror och syster sätta oss ute i gräset i solskenet. Till kvällen blir det utflyttnings fest hos bror, med rockband! Inte för att jag har tränat så mycket, men det ska nog bli bra det här. Jag hoppas på att det kommer att bli en bra kväll och att vi alla ska få ha det skoj.

Syster är på väg in till stan nu och på vägen kommer hon förhoppningsvis köpa donkan-mat till oss, så att vi kan få nya rostburksglas.

Så ikväll blir det sylt och raj-raj med rostburk!!!! :)

Så idag blir det antaglingen inget mer bloggande...
Så vi höres imorgon istället!


Kommentarer
Postat av: Kadri

låter roligt

2009-06-27 @ 16:37:54
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0