Onsdag

Nej nu ger jag upp! Jag har legat ute på balkongen ända sedan jag kom hem från jobbet vid 10, och nu känns det som om jag ska smälta helt och flyta bort ner för balkongkanten! Så nu förflyttar jag min in till soffan för ett tag. Får de om jag möjligtvis tar mig ut igen lite senare. Man vill ju inte bränna ihjäl sig i värmen, då blir ju resten av sommaren så tråkig.

Så idag blir det att vara hemma och ta det lungt, ligga och slappa på balkongen varvat med att slappa på soffan. Sen fram emot eftermiddagen så bär det iväg till jobbet igen.
Så ser planerna ut för dagen idag.

Hoppas ni har det lika skönt och soligt som vi har det här i Örebro! Man måste passa på att njuta av dessa varma soliga dagar, de varar ju bara ett fåtal veckor varje år.

Laters!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0