Onsdag

Ja då var den här dagen över och snart dax för mig att hoppa i säng. Dagen har jag spenderat tillsammans med min pojkvän och hans något udda kompis. Vi skulle egentligen bara ses en kortis innan jag skulle jobba, men när jag väl kom till jobbet hade tjejen jag skulle hjälpa trott att jag inte skulle komma, så hon hade redan gjort allt. Så då det fanns inget för mig där att göra. Då var det bara att ringa pojkvännen igen så att han kunde hämta upp mig. Det blev att vi drog iväg på en shopping runda, eftersom hans vän skulle köpa sig byxor och skor. Första stoppet blev på Lager 157, och oj vad mycket fint de har fått in! Jag ville ha så mycket men hade inga pengar. Råkade även bli kär en en jätte söt tub-klänning, men eftersom jag är fattig så insåg jag att jag inte kunde få den. Men då var min pojkvän så söt att han köpte den till mig i alla fall! Så jag blev jätte glad!
Efter det drog vi vidare ut till Mariebergs köpcentrum, där min kille och hans vän hitta sig lite kläder och skor. Så alla blev nöjda och glada. Shoppingrundan avslutades med ett besök på MAX för att äta, sen bar det iväg hemmåt, och nu sitter jag här.

Ja det var min dag det, jag tänkte försöka att lägga upp bilder, på klänningen och de saker jag köpte på stan i går, under dagen imorgon.

Imorgon så ska jag träffa Nattis, det var ett tag sen, vi hade nog tänkt oss en picknick, men verkar som om vädret inte riktigt vill det, så får se vad vi hittar på.

Nej dax att sova! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0