Sjukling

Jag kan ju inte påstå att jag har haft en trevlig natt precis. Vaknade vid kl 2 och kännde hur otroligt dåligt jag mådde, sen satte det igång, Maginfluensa! Inte alls kul! Så ni kan ju tänka er hur jag har spenderat natten och dagen.
Är totalt uttorkad och kan inte ens få ner vatten, så jag får hoppas på att jag blir lite bättre under dagen, just nu kan jag knappt stå upp utan att svimma. Nu hade det vart skönt att bo hos mamma igen, där någon kan ta hand om en, nu måste jag ju klara mig själv och fixa. Mamma ska i alla fall komma förbi med lite sjuk mat och sånt, det är ju bra.

Nej, nu ska jag lägga mig ner och dö för en stund.



Kommentarer
Postat av: /t

Inte konstigt att du mår illa, du äter ju "sjuk mat". Är det kanske "platta ägg".

2009-06-04 @ 09:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0