Sommar!

"Här kommer sommaren, får liv igen!
Aaaaaaah! Här kommer sommaren!
Den dyker upp som en gammal vän
Aaaaaaah! Här kommer sommaren,
Här kommer den! SOMMAREN!"



Äntligen har den kommit! Sommaren har nu kommit till Örebro på allvar! Och jag hoppas på att den är här för att stanna.
Fick nyss ett mess från min kompis  som berättade att det 33 grader varmt här! (Woho!)

Så direkt när jag kom hem från mitt möte på arbetsförmedlingen så satte jag igång med att fixa iordning balkongen.
Detta blev resulatet:


Så här ute kommer jag att bo hela sommaren!
Hur bra som helst, har fixat så att jag har både tv och dator att under hålla mig med här ute! Kan det bli bättre?
Helt perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0