Tidig Söndag

Nog för att jag brukar vakna rätt så tidigt, men inte såhär tidigt! Speciellt inte på en söndag. Jag vaknade nämligen kl 05.30, av att hela sovrummet badade i solsken, och värmen var olidlig! Så då var det ju bara för mig att ta mig upp och slänga mej på soffan (där det inte var så mycket svalare). Det är inte så kul att vakna så tidigt när man har chansen att sova länge, menmen, får försöka sova en stund på dag då (öppna ett fönster kan vara en idé). Idag skulle jag egentligen till Nathalie, men jag tror inte att jag riktigt orkar cyckla iväg i den här värmen och buss kommer inte ens på frågan en sån här dag, (kan ju även säga att jag är lite små bakis).


 
Gårdagen vart jättetrevlig! Först så umgicks jag med bror och syster, vi satt ute på en gräsmatta och åt donkan mat och slappa i solen, (shit vad varmt det var!). Sen började folket droppa in, så det blev lite förfest utomhus (eftersom lägenheten var som en bastu), senare förflyttade vi oss innåt för att spela rockband, jag kan säga att ingen var särskilt bra i den värmen. Det är lite små jobbit att festa när det är så varmt, tycker jag. Man blir jätte trött och orkar nästan ingenting, så jag var ganska lätt irriterad, men det blev ganska tidig hemgång för mig, drog mig iväg runt ett tiden (brukar bli kvar till 5-6 annars) och somnade direkt jag la mig ner.



Sen fick jag mig en jätterolig överaskning igår! Helt plötsligt från ingenstans så kommer Cajsa! Och jag kan säga att jag blev förvånad av att se henne, eftersom hon bor i norrland! Men vips där stod hon och jag blev jätteglad, har ju inte träffats sen i Januari. Så denna sommar kommer nog bli ganska så bra, har två kompisar som kommit tillbaka till Örebro över sommaren. (No more mobbade MalinO).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0