Tisdag

Tisdag och sol! Klockan är snart bara 10 och det är redan över 20 grader ute! (Woho!) Nu kommer sommaren på riktigt, hoppas bara på att det håller i sig resten av sommaren, det skulle ju vara helt perfekt!

Idag ska jag ägna förmiddagen till lite städning innan jag ska dra mig iväg mot arbetsförmedlingen på ett möte där jag ska få lära mig hur man söker jobb (som om jag inte redan visste det). Jag hoppas att det inte tar allt för lång tid, och att de har något bra att säga, det är bara för mig att vänta och se.
 Efter det ska jag nog försöka att hitta på något ute i solen, kanske att jag skulle fixa i ordning balkongen? det skulle kunna vara en idé.

Nej nu ska jag sätta igång med dagen så att jag hinner något innan jag ska dra mig iväg!

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0