Tisdag

Idag tänkte jag vara lite aktiv igen, ska snart ta mig iväg till stan för att träffa bellis och fixa en liten grej. Sen ska vi se till att få upp Karin och Cajsa på stan så att vi kan dra till stadsparken och slöa i solen. Annars ligger vi nog där själva och slöar (måste se till att bränna framsidan också). Så där kan man hitta mig idag och man har vägarna förbi.
Ska även försöka se till att syster tar sig dit med plutten, så att bellis kan få träffa dem innan hon drar tillbaka till skåne. Men jag hoppas inte på för mycket, verkar som om syster har lite mycket att göra idag, men jag kan ju alltid hoppas lite.
Sen blir det till att se vad som händer med resten av dagen, ska i alla fall se till att jag gör något annat än att sitta hemma. Jag har hört att det ska vara bra att röra på sig och ibland vara ute i friska luften.. :P

Nu måste jag ta och fixa mig i ordning så att jag tar mig iväg någon gång..
Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0