Torsdag

Idag har det väl inte hänt så mycket, vart och jobbat en stund på morgonen och sen bara vart hemma och tagit det lungt (som vanligt) och njutigt i solen på min balkong. Tycker att det är så skönt med sol! Man blir mycket piggare och gladare när man ser det fina sommarvädret! Jag får ta och se till att dra ihop några vänner och dra iväg för att ta en heldag med bad och grillning! Skulle vara riktigt kul! Får väl se om jag i alla fall kan hitta någon som har lust att följa med. Annars får jag väl vara mobbad och åka iväg själv.. Men det kanske inte blir lika kul... Menmen.

Får se vad jag hittar på till kvällen, kommer antagligen dra mig ut mot balkongen lite senare när solen inte ligger på så mycket.


Kommentarer
Postat av: sophie

Hej :D



Jag deltar i en tävling hos http://hnaolsn.blogg.se/ och skulle bli super glad om du ville rösta på mig, nummer 7 :D:D

2009-06-25 @ 21:25:58
URL: http://sophielerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0