Sylt och raj-raj!

Ja det blev en sen kväll igår, kom hem runt 5 på morgonen, så man kan säga att jag är lite trött. (Har nog bara sovit i ca 5 h)
Men vad gjorde vi egentligen hela natten? Jo först gick vi iväg till McDonalds för att köpa mat, sen bar det iväg hem till bror igen för att äta och titta lite på Montypyton. Efter det satte vi igång och spela rockband/guitar hero, villket var skit kul, jag tror faktiskt att jag kanske har blivit lite bättre, är nog expert på easy! Får ta och gå över på medium snart, (så fort mitt lillfinger förstår vad det håller på med). Höll nog på till typ ett - två någon gång med spelandet. Sen satte vi oss framför youtube villket kan vara lite små farligt eftersom man fastnar när man hittar en massa kul saker. Så jag har suttigt och skrattat halva natten och vi hittade massor med roliga videos, gillar speciellt några musikvideos så var på ungerska (tror jag) där man har lagt till svenska text (som det låter när de sjunger).

Rostburk (sylt och raj-raj!)



Käppvietnames (Men jag är ursinnig!)


De är hur roliga som helt! så titta på dem!


Nej nu ska jag lägga mig på soffan ett tag, laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0