ännu en ny dag

Jaha då har det vart en ny dag igen.

Var så otoligt skönt att få sova ut imorse! Känns som om det var evigheter sen jag sov så bra! Låg och drog mig ett bra tag innan jag tillslut steg upp och fixa lunch, för att sen cyckla iväg till älsklingen för att väcka honom.
Sen efter att jag fått upp honom så var han söt nog att hjälpa mig med min cyckel (som haft pyspunka i 1 år), så nu slipper jag cyckla med ett trögt halvpumpat framdäck. Ser framemot att cyckla iväg till jobbet imorgon, kommer bli betydligt lättare nu. Sen tog vi och laga massa god mat och myste innan jag skulle ta mig hemmåt.

Ja det är väl i princip vad jag gjort idag. En lugn och mysig dag.
Så ikväll blir det att se Navy CIS (som nyss börjat) sen ska jag se kavlet till eurovision kl 21, och heja fram sverige till finalen! (Får hoppas på det bästa.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0