Äntligen fredag!

Även fast att jag inte jobbar så mycket tycker jag ändå att det är så himla skönt med fredagar! Veta att man kan vara upp så länge man vill och sova så länge man vill nästa dag. Ja fredagar är sköna helt enkelt!


(Dagens MalinO)


Men vad har jag haft för mig idag då? Jobbade som vanligt min få timmar på morgonen, sen hem hoppa i badet fixa inpackning och lägga mig för att vila ett tag. Sen blev det att fixa lite lunch och eftersom det är fredag så blev det något onyttigt, nämligen pommes, minutbiff, stekta champinjoner och mängder med fet sås. Ibland får man unna sig lite av det goda (men blir ju rätt ofta för mig, hmm..).
(Jag vet jag äter jätteportioner.)


Efter maten ringde pappsen och sa att han skulle komma förbi och fixa det sista med tvättmaskinen, så nu har jag även blitt med tvättmaskin som funkar! (Yees!) Så nu kan jag tvätta när jag vill (sköönt!) Sen bar det iväg för att handla lite, det blev Rusta, Ica Maxi, Lidel och slutligen Willys. Så nu har jag köpt det som behövs och lite till (Har äntligen skaffat mig en sopskyffel!).
Sen har jag kommit hem och satt mig framför datorn. Det är väl vad jag har gjort.

Later cuties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0