Blåsväder

Jag har märkt att jag har vart lite dålig på att skriva de senaste dagarna. Vet egentlingen inte varför, tror att det beror på att jag har alldeles för mycket tankar som snurrar runt.

Idag har jag jobbat och jobbat. Självklart så hade de bytt lås imorse igen, så den här gången fick jag sitta ute i blåsten i en timme innan någon kom. Inte så jätte kul, får hoppas på att de inte tänker byta lås igen på ett tag, blir ju så krångligt.
 
Men jag kan säga att det blåser något för j*vligt här i Örebro idag. På väg hem från jobbet så cycklade jag ner för en backe och tror ni att jag kom ner? Nej! Jag stod helt stilla, jobbigt var det i alla fall, (Men muskler kommer jag få om det fortsätter så här). Fast man ska väl inte bli så förvånad, i vårt kära Örebro så är det motvind åt villket håll du än cycklar åt. Ändå ska vi envisas med att vara en cyckelstad, jag förstår inte.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0