Dax att tas sig ut igen

Nu är det snart dax för mig att ta mig ut i regn ovädret igen. Ska ta mig till min bror för att äta kyckling-tacos (Yumi!), Kankse att jag även får träna mig lite på rockband? Jag har bestämt mig för att rock på rockband! Eller nja, det kommer nog inte gå så bra, jag är väldigt illa på det. Men kanske att man skulle kunna träna upp det? Vad vet jag...

Imorgon blir det att träffa syster på stan och titta runt lite innan vi ska möta upp våran bror för att gå och äta kina mat! (Villken lyx! Jag får äta god mat flera dar i rad utan att betalt, skit bra!) På lördag ska vi till min Mormor för att fira lite, på söndag ska vi till mamma för att fira morsdag. Så de närmsta dagarna verkar vara helt uppbokade för mig, förutom kvällarna, får hoppas att jag kan hitta på något kul då också. You never know... 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0