Fredag och Omflyttning

Fint väder här i Örbero idag! (eller inte) Men det är i alla fall mysigt att höra regnet slå mot rutan när man vet att man inte ska iväg någon stans (tror jag hörde lite åska också). Hur ska man då spendera dagen bäst? Möblera om lägenheten!

Har nu tagit lite paus i mitt om flyttande av möbler plus storstädning. Igår fick jag för mig att byta sovrum, så självklart satte jag igång med det direkt efter jobbet. Men det tar ju sin lilla tid, tycker att när man väl är igång att flytta möbler så kan man passa på att städa ordentligt när man kommer åt överallt. Tror att det kommer bli skit snyggt när det väl är klart.

Imorgon ska de bli grillning hos syster, men med Stjer***** turen kommer ju det att bli strålande solsken med fågel kvitter! Nä inte direkt, med den turen kommer det antagligen spöregna och åska, eller varför inte snö och hagel också? Hm.. tycker nog att regn låter bäst. För sol vågar jag absolut inte hoppas på.
Efter grillningen ska jag till min bror på rockband kväll! Woho! Ska bli skoj faktiskt, träffa folk och ha kul. Men kommer nog vara död och utslagen på söndag om jag ska hålla igång på detta vis hela helgen (ujujuj...) Är inte van vid att springa runt och folka. Men det blir nog bra ska du se.

Kvällen kommer spenderas tillsammans med katten framför Talang 2009, och sen Out of sight (TV3, 21.30), tror jag det blir. Jaha nu var det väl dax för mig att fortsätta med om flyttningen... See yaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0