Fredag

Då var det fredag igen, och vad glad man blir av att det är så otroligt fint väder. Fast jag kommer nog vara inne större delen av dagen innan jag ska iväg upp på stan för att träffa syster.

Jag hade tänkt blogga lite när jag kom hem igår. Men kom inte hem förens kl 23.30 och skulle upp kl 6 idag, det blev lite senare än jag hade tänk. Jag var som sagt hos min bror för att äta kyckling-tacos, sen blev det att se på Monty Photon och spela guitar hero (har börjat med medium, kan säga att jag inte är såå bra.) När vi hade tröttnat så satte vi oss och glodde på tv och tala, innan jag till slut drog mig hemmåt. Så man kan ju säga att jag är ganska så trött, fick nog sova ca 5 h, men jag klarar mig.
 
Ikväll blir det god mat med syskonen
(kina mat), men innan ska jag träffa syster och gå en vända på stan. Men blir nog inget shoppande för mig,(är lite fattig för tillfället), men kan vara kul i alla fall.

Talk to you later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0