Grilldag!

Har just kommit hem ifrån syster. Snart blir det att ta sig iväg igen till bror, där det blir rockband kväll.
Och det blev inte regn, snö eller hagel! Var soligt större delen av dagen idag så vi hade tur! Men visst det började regna ett litet tag men det var inte så farligt.

Idag vart det första grillningen för mej i år, jag som annars brukar tjuvstarta med grillningen redan i Februari.
Det var jätte trevligt och väldigt gott! Blev att grilla flinta stek, grönsaker och marinerad champinjoner. (mums!)
Lägger upp bilderna imorgon (datorn bråkar med mej).


Kvällen MalinO!
Blir en enkel sminkning, svart tunika, svarta leggins och ett sött bälte.
(Man ska va bekväm när man ska på fest)

Nä nu måste jag börja dra mig iväg till bror. Hoppas att ni alla får en trevlig kväll, det hoppas jag att jag också kommer att få. Fast att jag är sjukt trött, men det blir nog bra ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0