Helgen

Jag har haft en jätte trevlig och mysig helg tillsammans med syskonen och lilla Denver! 
Så är därför jag vart dålig på att uppdatera mig de senaste dagarna. Men här kommer helgen;


I fredags kom syster till mig tillsammans med lilla Denver,
sen kom även bror och hälsade på.
Det blev en taco-kväll med prat och spel.
Vi började med att spela Tower och sen blev det Riket,
självklart så förlorade jag på båda spelen, inte bra.
Vi höll på ett bra tag, så alla blev trötta och "flummiga",
och satt och skattade helatiden åt allt, bla många dåliga skämt
(det märks att vi är syskon).
Det var i alla fall en riktig myskväll och väldigt underhållande.
Tycker att det är så kul att vi alla tre börjat umgås,
eftersom jag och min syster inte haft så speciellt bra kontakt
med vår bror under uppväxten.
Vi märker bara mer och mer hur otroligt lika vi är och hur lika vi tänker.





















Lördagen blev en slö förmiddag tillsammans,
sen bar det iväg mot stan för mig och syster. Denver fick vara hos mormor så att vi skulle få ett par barnfria timmar tillsammans. Det var ett tag sedan och man har faktiskt saknat det lite, men kan ju vara lite mer spontan när man inte har bebis med sig.
Meningen var att vi skulle spela in lite videos till MaNaAss, men blev inte så mycket med det (men lite blev det i alla fall). Det blev istället en tur på stan för att titta i lite affärer och sen blev det att vara onyttig och äta på McDonalds.
   På kvällen satt jag, Denver och syster och myste framför tv och tittade på Robinson och försökte även se Se upp för dårarna, men Denver var lite ledsen så får ta och se den igen någon gång.


Sen idag har jag fått vara barnvakt ett par tre timmar. Jag och Denver hade jätte roligt, vi myste, busa och såg på film (Ice-Age 2). Sen efter att jag hade matat honom så somnade han som en stock.
Jag tror att jag skulle kunna bli en bra mamma, känns ju helt naturligt vad man ska göra i olika situationer.
 
Kvällen har jag spenderat med att vila (har vart en rätt krävande helg), och bara tagit det lungt, så att jag ska orka med att gå upp tidigt imorgon.



Nej nu ska jag gör mig i ordning för att gå och sova.

God natt sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0