Hemma igen!

Jag då har man nyligen kommit hem efter att varit på stan sen kl 17. Blev först till att träffa de här tre konstiga filurerna;



Sen lämnade vi Denvec för att gå till kina muren för att äta Mongloisk buffè (Väldigt gott, det kan jag rekomendera)
Så normala vet jag inte om vi är...


(Mina små konstiga syskon)





Veronica kunde knappt äta någon mat, men efterrätt gick bra (Skumt...)

Sen gick jag och min bror till Mitt andra hem för att titta på massor med skumma folk. Blev bara två cider för mig innan vi drog oss hemmåt, men lika trevligt ändå!




Nu blir det att gå och lägga sig och sova, är ganska så trött, men det är jag väl för det mesta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0