Hur kan man alltid göra fel, när man försöker göra rätt?

Asså jag förstår inte hur allt vad man än gör kan vara fel? Man försöker göra rätt från början och vara snäll och så. Men ändå så är det fel, sen när man försöker göra det rätt igen så är det tydligen också fel. Hur ska man göra? Jag tror att min sämsta egenskap är att jag är för snäll mot folk och inte kan vara elak, ljuga eller säga nej. Jag får helt enkelt gå runt med dåligt samvete, och jag vet att jag kan inte göra alla glada, alla kan inte alltid vara glada över mina val i livet. Jag bli bara så trött på att jag alltid lyckas hamna i imellan i allt bli tvungen att välja, när jag igentligen inte har något med saken att göra. Jag blir bara så trött, ibland känner jag att man bara vill gå och gräva ner sig vissa dagar, men det kan man ju inte heller göra.
Varför kunde inte människa ha stannat där på stenåldern? Då skulle man inte ha alla dessa problem som man har idagens samhälle. Jag får helt enkelt ta och flytta till någon liten stam i africa eller nått, där de enda de behöver tänka på är att leva, fixa mat och må bra. Nu är jag bara trött på detta samhälle och  dess skit!

Kommentarer
Postat av: Lina

kolla in min nya header :)



förresten, du vet väl va lätt de är att tjäna pengar på bloggen?



kika in hos mig, ja har redan tjänat jättemycket på bara några dagar!



http://sommarslyna.blogg.se

2009-05-03 @ 11:41:26
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0