Måndag

Ja då var det kväll igen. Dagen har jag ängnat mig åt att slöa (efter jobbet), men det har vart rätt skönt, är ju så mysigt att sitta hemma, se på film/tv när det regnar ute. Men jag passade på att färga om håret, (i brist på annat). Toningen jag hade började gå ur, så det hade kommit fram flera gul och orange färgade slingor, så jag var helt enkelt tvungen att göra något åt saken. Så det blev en fin Mediun Ash Brown färg, tror det blev ganska så bra faktiskt, får ta och lägga upp en bild imorgon så att ni kan få se resultatet.

Kvällen kommer jag spendera framför tv, sitter just nu och tittar på en film som genomtiderna är en stor favorit, nämligen Pretty Woman. En helt underbar klassiker, kan ju även säga att Julia Roberts är en jätte bra skådis förutom att hon är väldigt vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0