Måndag

Ja då var det en ny vecka igen, och det är väl bra det. Ny vecka nya utmaningar!
(Eller ja, man vet ju aldrig).

Jaha, idag har jag inte haft mycket för mig jobba 3 timmar, sen vart hemma vilat, fixat och sånt. Inget intressant.
Gjorde quesadilla med kyckling och salsa, till lunch idag. Väldigt gott! Det kan jag rekomendera, tar inte lång tid alls! Allt som behövs är tortillia bröd, ost, kyckling och salsa. Testat!

Jag har även tagit lite kort på de ny inköpta fynden från helgen.

Blev ett fint virkat linne från myrorna för 60 kr
(Me like!)



Blev även en jätte söt väska för 30 kr, (även den från myrorna).
 Och ett halsband från Panduro för 15 kr.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0