Regn, trevligt

Ja så soligt kan man ju inte påstå att det är här i Öret. I morse när jag tog och cyckla iväg till jobbet var det väldigt mulet, men regnade inte. Men självklart började det regna lagom tills jag skulle vidare, (typiskt). Men det var inte så farligt, men när jag hade slutat och skulle cyckla iväg hemmåt så började det spö-regna (off cours). Så ja, jag blev helt genom blöt, så här fin var jag när jag äntligen kom hem.


(Något blöt)




Så det blev till att släga av sig alla blöta kläder och dra på sig den stora sköna mjukiströjan och ett par mjukisar på benen. Sen satt jag in en dvd i spelaren och myste i mina torra kläder under en stor filt! Det är så man ska spendera de regniga dagarna. (Enligt mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0