Rock band kväll!

Hade det jätte trevligt igår hos bror, med massa trevliga folk. Sånt vill jag se mer av! Får ta och tvinga bror att ha rockbands fest lite oftare, är riktigt kul faktiskt!




Lelly rockade på trummorna!




Me and Lelly!



Varför vara normal när man kan vara sig själv?

Det blev en väldigt lyckad och skojig kväll, sen blev det också för min del. Efter att alla hade dragit sig hem satt jag och bror och diskuterade allt och ingenting. Tittade på klockan och upptäckte att den var 05.30 och tänkte att jag nog borde dra mig hemmåt. Så idag är jag sjukt trött, blev bara 3 timmars sömn på soffan , (svårt att sova när solen skiner utanför fönstret).

Kvällen i kväll blir till stt ta det lungt, Lelle kommer förbi med lite mat (pizza blir det nog) sen kommer vi sitta och slöa framför tv:n antaglingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0