Sista dagen på veckan

Jaha då sitter man här hemma helt själv igen. Men det är rätt så skönt, är väldigt trött eftersom jag inte sovit så bra i natt. (har haft en ledsen bebis brevid sängen).
Så idag har jag inte gjort så mycket ansträngande, (mer än att tvätta), Veronica och plutten åkte för några timmar sen. Vi hade det jätte mysigt igår framför eurovision. Kul hade vi också, blev lite smått övertrötta under röstningen, och skrattade åt allt och inget, såna är vi! (Men helt klart vann rätt låt!)

I veckan har jag inte så mycket inplanerat, tisdag blir det till att träffa Nathalie på stan, och på lördag är jag uppbokad hela dagen. Först till syster för grillning med släkt och vänner till Denver, kvällen blir till att ta sig hem till bror för en rockband kväll med rom&cola! Det blir nog skoj, får se va som mer dyker upp i veckan (mer än jobbet).

Just nu sitter jag ococh kikar på Stylista, jag kan säga att det verkar vara en bra serie som jag definitivt kommer att följa (gillar såna serier.) Sen får jag se vad det blir att tita på senare, (tror inte det fanns så mycket som lockade mina ögon).

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0