Söndag

Sitter just nu och tittar på robinsson finalen (reprisen), eftersom jag missade den igår. Men tyvärr så vet jag ju redan vem som vinner, va lite svårt att missa när det stod överallt. Men jag vet inte riktigt om jag tycker att hon skulle ha vunnit, tycker nog att Jarmo var den bästa överlevaren, menmen, så är det, någon måste ju vinna.

Igår var jag på 70-års kalas för mormor, träffa lite släktingar och åt en massa gott, ibland kan man bli lite förvånad över en del diskussioner som kommer upp. Men det kan ibland vara intressant. 
Efter det så vlle jag hitta på något ute i det fina vädret, men fanns ingen som ville vara ute med mej, det var lite synd. Så det blev istället att ta sig hem till bror och spela lite rockband/guitar hero, så det var ganska så kul i alla fall, slapp ju sitta hemma i min ensamhet.



(Uptäckte att jag fick ett väldigt litet huvud i brors keps)


Idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir inte till att åka till mamma idag eftersom hon har blivit sjuk. Så får ta och fira morsdag en annan dag kanske. Jag ska försöka få någon att följa med mig ut i solen. Vill helst inte sitta inne en sån här solig dag. Men folk har ju så mycket annat för sig. Nån som vill hitta på något?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0