Talang

Jag har just tittat på Talang 2009 ifrån igår, och man känner sig lätt lite smått talanglös här hemma i sin ensamhet när man ser dessa otroligt begåvade människor. Undra om det är försent att skaffa sig en talang vid 21 års ålder? Jag tror nästan det, om jag skulle börja nu så skulle jag kanske vara en talang vid 80 års ålder, går då upp på scenen och dör i kulissen. Nej, kanske ska strunta i det då. hmm... Alla i Talang är så otroligt duktiga och man vill att alla ens favoriter ska vinna, men det går ju inte. De två som gick vidare var helt klart v'ärda sin plats i finalen, men hade ju en favorit (eller de va ju faktiskt två) som tyvärr inte gick vidare. Lite synd, men sånt är livet.

Nej nu ska jag slänga av mig myskläderna och fixa mig iordning för att ta mig iväg...

see yaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0