Tidig morgon

Stackars syster! Hon kom hit igår för att hon skulle få sova ut hela natten utan att väckas av bebis (hon har blivit helt utmattad). Så Denvers pappa skulle vara hemma och ta hand om honom i natt. Men så bra gick det, hon fick ett samtal för ca 15 min sen från J som sa att hon var tvungen att komma hem. Eftersom Denver inte längre ville ta nappflaka, så han har bara skrikigt och skrikigt. stackarna! J fick nog inte sova mycket han heller.
Så som tur var så gick den första bussen nu kl 6 in till stan, sen gick det ett tåg i bra tid.

Jaha nu får jag sitta och vänta ett tag innan jag kan ta och cyckla iväg till jobbet, eftersom det är klämdag så kan jag inte börja förtidigt, för då kanske jag inte kommer in. Så får ta och titta på AFV innan jag drar i väg...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0