Torsdag

Röd dag och ledig! Ja idag har jag fått vara ledig, (skönt). Känner att jag vart lite inaktiv på bloggen idag. Men det beror nog mest på att jag sprungit runt och gjort allt och ingenting.
Av någon skum anledning så vaknade jag kl 7 i dag och inte kunde jag somna om. Så det blev till att gå upp, sätta mig framför tv:n och slå på en film (Mean girls). Efter det så satte jag igång och sy, blev en jäte söt och sommrig Tunka/klänning (bild kommer i morgon). Sen blev det att fixa mat och sen dra mig iväg till Lelle, och nu sitter jag här hemma tilsammans med syster. Så kvällen blir nog rätt slö med pizza och film, (you, me and dupree, kanal 6), men får se till att gå och lägga mig ganska tidigt ändå, ska ju va på jobbet kl 6 imorgon.
Menmen, det är i alla fall vad jag har haft för mej idag.

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0