Torsdag

Snart helg igen, va den här veckan har gott fort! Jag hinner ju knappt med...


(Dagens MalinO!)

Jag och Nathalie hade bestämt oss för att vi skulle ha picknick idag, men vädret är så dåligt så vi tänkte att vi skulle ha en liten picknick här hemma. Så jag fixa till lite la ut en filt och några kuddar på vardagsrumsgolvet.

(Mysigt!)


Tog fram lite kex dricka och potatissallad. Sen satte jag igång med att baka en kladdkaka och varma mackor. (Mums!)


(Ser riktigt god ut!)

Fick nyss ett sms från Nathalie, där hon sa att hon blivit sjuk, (stackarn), så det blir väl till att ha picknick för mej själv.
 Lite tråkigt, men vad ska man göra? Kan ju inte slänga allt gott jag fixat, men tror inte jag kommer orka äta upp alla 6 mackorna. Kladdkakan kommer antagligen inte heller bli uppäten. Lite synd.



Picknick för sig själv kan man väl kalla lyx?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0