Torsdag

Ja idag har jag inte haft något alls att göra (mer än att jobb 2 timmar på morgonen).
Har därför bara suttit hemma och muppat för mig själv. Det är rätt skönt det också ibland, men inte allt för ofta.

Men har det inte vart väldigt skumt väder idag? I alla fall här i Öre, Strålande solsken, varvat med moln och regn och nu skiner solen igen! Skumt det här med väder, man vet ju aldrig hur det ska bli. Nä men oj! Sitter jag verkligen här och pratar om vädret? Det var illa det. Nä har jag verkligen inget mer intressant att tala om? hm... Näpp tror faktiskt inte det.


Av någon anledning började jag älska Taylor Swift's låt Love story från första gången jag hörde den,
den är så sjukt bra!


Videon är jätte vacker och taylor är så fin i den!
(Me like!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0