Trött

Jag blev väck imorse runt 5 av min älskling, som kom hem till mej efter jobbet, (skulle egentligen ligga och sussa till 7). Men då det var ju bara för mej att vakna upp och dra mig i väg lite tidigare till jobbet eftersom jag inte kunde somna om igen, men det var ju bara bra. Sen när jag kom hem igen så låg pojken fortfarande och sov.
   Senare drog vi iväg och åt lite mat, eftersom ingen av oss orkade laga någon mat, jag slapp ju betala så gratis mat tackar man ju inte nej till.

Sen har jag bara legat och latat mej framför tvn och försökt och sova en liten stund, det gick som det gick. Är forfarande sjukt trött (fick bara sova 5 timmar i natt). Men är ju ledig imorgon så då kan jag sova ut ordentligt, ska upp på stan en sväng imorgon för att träffa Nathalie. 


        En trött MalinO                             En ny duschad MalinO

Love!

Kommentarer
Postat av: Vera Pruttlera

yeeey, vilket program har du fixat till bilderna i nu då? :D

2009-05-04 @ 23:32:00
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0