Torsdag

Tjoho!
Sorry att jag har vart så dålig på att skriva. Har hunnit med en hel del idag faktiskt, pappa kom hit för att installera min tvättmaskin. Så vi blev tvungna att åka iväg och köpa de saker som behövdes, men fattades en liten sak så blev inte klart idag, men det kommer det också.

Åkte även iväg med älsklingen och storhandlade mat, och så snäll som han är så betalade han för mina saker. Men känns ju lite jobbigt att låta någon annan betala för en, så sa att jag tar det som födelsedagspresent. Sen bar det iväg till Sub way för att äta lite, och det var riktigt gott! (har inte ätit där förr) det kan jag rekomendera. Sen drog vi iväg och fika med några vänner. Så jag har haft en ganska så bra dag idag! 

Imorgon kommer syster till mej och hon och Denver stannar till söndag, så det ska bli jätte mysigt. Imorgon kommer även bror hit för att umgås med oss. Så jag tänkte bjuda på tacos och sen får vi se vad mer vi kan hitta på.
Sen på lördag ska jag, syster (och kanske Nathalie),  ta och spela in MaNaAss video, så det blir en hel dag (kolla gärna in bloggen). 

Nu ska jag se om det finns något på tv att se på innan jag ska gå och lägga mig.

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0