vilar dag

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Känner mig lite allmänt hängig och jag blir tokig på min hals som hela tiden är torr och irriterad! När ska det gå över? Börjar bli väldigt jobbigt nu.

Får se om det bara blir att stanna hemma i dag och försöka bli frisk nån gång, eller om jag hittar något annat att göra.
Jag har i alla fall lagt i den ask blonda färgen i mitt hår. Men inte för att jag skulle bli ask blond, utan för att jag skulle få bort de gula tonerna och det illröda ur håret. Det ser faktiskt helt ok ut, så jag är nog nöjd. Menmen.. blir nog någon mer färgning framöver.

Nä nu ska jag lägga mej ner på soffan och vila ett tag till. Ha de bra!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0