Halloween 09

"Asså gud vilken fest det var igår asså, hon bah och jag bah aah och sen hon och dom där och fy fan va kul det var asså!"
Eller nej, så fjollig är jag faktiskt inte, men visst hade vi skoj. Nathalie och syster var som sagt här och hälsade på, det blev lite dricka och massa skratt. Det behövs verkligen inte mycket för att ha skoj med de tjejerna, alltid lika kul och umgås med folk som faktiskt uppskattar min braiga humor! (Den äger!) Fast det är nog ändå jag som skrattar mest åt mina skämt om jag ska va ärlig. Men nu kanske ni undrar "Vad var du utklädd till då?" jo de ska jag svara på, jag var utklädd till en

Docka!
(Inget läskigt i år inte)


Syster vart också en docka, hon skulle föreställa min tvilling men vi lyckades inte riktigt.
Nathalie blev till en söt liten geisha.



Det var våran Halloween det!

Hoppas ni också hade en kul kväll igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0