Fredag

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, eller ja jag var ju faktiskt en sväng förbi affären, men annars har dagen vart lung och skön. Nu har jag just sett Idol och idag var det verkligen svårt att veta vem som skulle åka. Alla var så sjukt bra, förstår bara inte hur Erik kunde hamna i botten och jag är så glad att han fick vara kvar, tycker faktiskt att han ska ta och vinna det här året. Synd att Reza åkte ut men någon måste ju åka, tror faktiskt att hon kommer att ha en bra sångkarriär framför sig, hon har en väldigt speciell röst.

Imorgon blir det att ta sig iväg till Kumla för att fira Denver som fyller hela ett år nästa vecka! Oj så fort tiden går! Känns som om det bara var ett par veckor sedan syster ringde mig och sa "detta är inget aprilskämt! Jag är gravid!" och jag blev så glad när jag hörde det! (Kanske även lite avundsjuk att hon hann före). Sen när jag kom upp på BB och fick se den lilla pojken var det kärlek vid först ögonkastet. Med tanke på hur fort tiden går så behöver jag väl bara blinka och så "vipps" är han tonåring och ränner runt på stan med sina ohängda polare.
Visst ser du framemot det systeryster?

Nu blir det nog att sätta på en film, dicka cola, käka bilar (bästa godiset ever) och luta sig tillbaka i soffan!


Kommentarer
Postat av: Veronica

haha, "öh, du, morsan! duuuuuh!" ;D jaja, klart jag ser fram emot det ;) hihi

2009-11-21 @ 09:27:38
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0